Ekonomika futbalového klubu
Športové kluby majú väčšinou podobu rozpočtových organizácii. Športové organizácie sa už dlhšiu dobu popri športovej činnosť čoraz viac orientujú na tvorbu zisku. Prechod na športový biznis sa v Európe začal odohrávať už v 80. rokoch. Od tejto doby sa tak predovšetkým rozvíja samostatná ekonomika športového klubu v kolektívnych športových hrách. Podnik, ktorým sa v prenesenom slova zmysle chápe aj futbalový klub sa ako taký môže v ekonomickej teórii nachádzať v podmienkach dokonalej alebo nedokonalej konkurencie. Naša analýza sa bude zameriavať na nedokonale konkurenčné trhy, pretože v dnešnom futbalovom svete existujú veľké rozdiely v jednotlivých súťažiach a kluboch. My sme si ako príklad vybrali najúspešnejší klub na svete Real Madrid
V tomto čísle:
- BMW na Slovensko nepríde. Automobilka si vybrala Maďarsko
- Rusko zvyšuje vek odchodu do dôchodku, sociálne výdavky rastú neudržateľným tempom
- Inflácia v eurozóne podľa prvých odhadov za júl dosiahla 2,1 %
- FED nateraz ponechal sadzby nezmenené
- Nezamestnanosť v eurozóne stále 8,3%
- Maloobchodné tržby v eurozóne ďalej rastú
- Dôvera v ekonomiku SR stále vysoká
Čítaj viac:
- Ekonomika futbalového klubu (2471 KB)
Informácie o spracovaní osobných údajov | Cookies
© 2014 BENCONT | Tvorba web stránok, www.webcreators.sk | Webhosting - HostCreators